piątek, 18 lutego 2011

Te książki warto przeczytać!

.
Jest bardzo dużo książek, które trzeba przeczytać, m.in. te kilka zaproponowanych tutaj.
.
"Niech żyje szkoła!!!" Stanisława Perlika to wspaniała książka. Przeczytałem jednym tchem. Autor z humorem i sporą dawką subtelnej ironii metaforycznie opisał rzeczywistość minionej epoki. Utwór jednak zachowuje wciąż żywą aktualność. Kilku moich znajomych, którym pożyczyłem dzieło Stanisława P. też wyrażało się o nim z zachwytem. Stasiu, dziękujemy i prosimy o więcej! Nie rezygnuj z pisania! [Czytelnikom tego blogu należy się małe objaśnienie: moja poufałość bierze się stąd, że miałem zaszczyt i przyjemność poznać autora w 2-ej połowie lat 70-ych minionego wieku, kiedy razem pracowaliśmy w L.O. w Koronowie. Podobno prototypem jednej z postaci utworu - kolegi Opozycjonisty - jest moja skromna osoba.]










Brak komentarzy: