niedziela, 10 czerwca 2012

Pożegnanie Technikum Administracji

.
.


Wspominałem już na tym blogu, że z Kaszubskim Centrum Edukacji "VADEMECUM" jestem związany od początku istnienia placówki. W ciągu kilkunastu lat nauczania przeze mnie j. angielskiego w "Vademecum" spotkałem mnóstwo wartościowych ludzi w różnym wieku pragnących pogłębić swoją edukację. Niestety, każde spotkanie w nieunikniony sposób zawsze kończy się rozłąką. Jednak pozostaje radość z faktu, że będąc nauczycielem można mieć pewien wpływ na kształtowanie swoich Uczniów w pozytywnym kierunku. Oddziaływanie na osoby edukowane nie zawsze przynosi oczekiwane owoce, ale nawet mniejszy (a czasem większy) zauważalny rozwój sprawia sporą satysfakcję.
W niedzielę, 3 czerwca 2012 r. po południu zrealizowałem ostatnie zajęcia ze słuchaczami Policealnej Szkoły Zawodowej - kierunek Technik Administracji, semestr IV (kończący naukę w czerwcu, 2012 r.). To była wyjątkowo ambitna i zdyscyplinowana grupa, reprezentująca rzadko spotykany, wysoki poziom kultury osobistej. Prawdę mówiąc, wszyscy bez wyjątku zasługują na wyrazy uznania. Na pożegnanie, pani Jarosława J., przedstawicielka grupy, wręczyła mi słodki upominek i napisane oryginalnym tekstem piękne podziękowanie. Zachowam sobie na pamiątkę, bo jak mawiali starożytni Rzymianie "VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT" (tzn. "Słowa ulatują, to co napisane pozostaje").





.

Brak komentarzy: